Thursday, 23 May 2013

goodbye my mr. crush

1 bulan yang lalu..
Kawan : Kau biar betul? serious? tapi dah 3 tahun..

Aku : Betul. aku dah buat keputusan. aku nak lupakan dia.

Kawan : Tapi tak kan lah nak lupakan terus. Ke kau dah ada yang lain?

Aku : Tak ada. Aku cuma nak berhenti berharap. letihlah asyik menunggu yang tak pasti.

Kawan : Kau masih sukakan dia?

Aku : Jujur. aku masih cintakan dia. tetapi aku tak mahu kecewa.

Kawan : Jadi apa yang kau nak buat lepas ni?

Aku : Berhenti dari stalk fb dia setiap hari, berhenti dari teringat pasal dia, berhenti dari layan chat dia di fb.
mungkin aku bukan untuk dia. siapalah aku ini, cuma kawan biasa untuk dia.

Kawan : hmm..kalau kau rasa itu terbaik untuk kau, aku sokong je lah.

1 bulan selepas itu...
Aku : Aku terstalk fb dia..

Kawan : Itu tandanya kau masih suka..

Aku : Macam mana cara mudah nak lupakan dia?

Kawan : Jangan buka fb sampai bila-bila. :)

Aku : =.=

I'm not even upset, hurt, or angry anymore. I'm just tired. I'm tired of putting 
in more effort than I receive. I'm tired of holding on for nothing. I'm tired 
of believing all your lies. I'm tired of proving me wrong every time. I'm 
tired of getting my hopes up and being disappointed again.

You never promised to stick around,
so I don't know why I expected you to.
I guess I just wanted to believe you
were better when everyone knew you weren't.

source

1 comment:

heder satilan said...

UBAHSUAI RUMAH area kajang, bangi, cheras, serdang, puchong, subang, shah alam, kepong, nilai, ampang, gombak (Selangor/KL) Sambung dapur, parking, ikat batu, pasang tile, mengecat, plaster, plaster siling, kayu, meja dapur/table top, paip DLL. Hubungi: 0182233854 khaidir click → FACEBOOK atau → BLOGGER